دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ نشست بصیرتی پژوهشی با موضوع ارتباط رسانه و اثر آن بر سیاست در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، نشست بصیرتی پژوهشی با موضوع ارتباط رسانه و اثر آن بر سیاست در گروه طلاب مدرسه علمیه کوثر با حضور حجت الاسلام محمدی مسئول بسیج طلاب استان مرکزی بصورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: از ویژگی های مهم حاج قاسم، سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت و شهدای کربلا این بود که ایمان به خدا در آنها تقویت شده بود و دومین ویژگی شاخص این شهدا ولایت پذیری بود و با ولایت پذیری توانستند به این موفقیت ها برسند.

وی گفت: نقش سواد رسانه در سیاست نقش مهمی است و با توجه به ابزارهای موجود بر هر طلبه لازم است با این ابزارها آشنایی بیشتری داشته باشند.

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی تصریح کرد: باید محتوای تاثیرگذار تولید کنیم و با توجه به اینکه طلاب نقش مهمی در تاثیرگذاری ایفا می‌کنند باید با رسانه آشنا و سیاست درست را به گوش دنیا برسانند.

وی در ادامه بیان کرد: اهمیت سواد رسانه در عصر حاضر از جهت گسترش اجتماعی،اخبار جعلی و اطلاعات نادرست که به راحتی در فضای مجازی منتشر می‌شود و می تواند تاثیر مخربی بر روی جوانان داشته باشد ،رسانه ها در واقع با نحوه پوشش اخبار و انتخاب موضوعات، دیدگاه ها و اولویت های جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.

مسئول بسیج طلاب استان در پایان بیان کرد: با ظهور رسانه های اجتماعی، نحوه ارتباطات سیاسی و تعاملات میان مردم و سیاستمداران تغییر یافته است و آن چیزی که لازم است مسئله جهاد تبیین است،که رهبر معظم انقلاب آن را یک فریضه قطعی و فوری می داند و برهمه ی ما واجب است تلاش کنیم این دستاوردهای ۴۵ ساله به گوش جهانیان برسانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha